Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

2011. december 19.

>> 2011. december 19., hétfő

Egy gyors bejelentkezés itthonról, épp betegeskedünk Julcsikával. :(

Sikerült a hétvégén azért készítenem egy oldalt, január 1-jei kép, már nagyon rég akartam vele oldalt csinálni, és most olyan készletekre sikerült szert tennem, amivel az elképzelt formába tudtam önteni az oldalt:

::: credits :::


És egy kicsit korábbi termés, az egyik hétvégén sikerült elkészítenem a jövő évi naptárunkat. Arra nem mertem vállalkozni, hogy "igazi scrapbook oldalakat" készítsek, így egy nagyon egyszerű dizájnt ötöltem ki: nagy kép, kevés díszítés, névnapos naptársablon. A dolog bibije persze az volt, hogy fekvőben képzeltem el az egészet, és ez a nyomtatásnál gondokat okozott: naptárként ugyanis nem lehetett sehol előhívatni (Krissz, itt is köszönöm a sok segítséget!!!!!). Úgyhogy maradt a fotóelőhívás, és még valahol majd be kell fúzetnem.


Cewe 2012 Naptársablon
Natali Designs: Calendar 2012 Overlays


6 megjegyzés:

Névtelen,  2011. december 19. 11:30  

Először is jobbulást a leánykádnak!
Az oldalad gyönyörű - odáig vagyok érte! szuper cuccokat találtál hozzá :)
A naptárad állati klassz lett!!!! Nekem direkt tetszik, hogy inkább fotós mint scrapbook-os :)

Kata 2011. december 19. 11:45  

Jobbulást kívánok én is!
Gyönyörű a naptárad! Azért a díszek miatt van scrapbookos jellege és kifejezetten jó a fehér háttérrel :)

ziti 2011. december 19. 12:41  

nagyon tetszik a téli oldalad, és a naptárad minden egyes oldala is. így, kevés dísszel is nagyon szép lett a fekvő naptár.

Rucola Designs 2011. december 19. 14:01  

Szerintem is gyönyörű, épp elég ennyi díszítés. Jobbulást a boszikának! Az Office Depotban tudnak naptárspirálozást csinálni, csak akasztót nem tesznek rá.

sandybell127 2011. december 19. 22:23  

Gyönyörű az oldalad, és a naptárad is csodálatos lett! :)

krisssz 2011. december 20. 21:48  

Gyönyörű lett, a nagyfotók fantasztikusak. Sajnálom, hogy így megszenvedtél vele, remélem, a következő verzióba belerakják a programba is.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP