Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

New Year & Anna's GiveAway

>> 2011. december 22., csütörtök

Néha-néha jelentkezem még OKC-re, mint most is, nem tudtam neki ellenállni, amikor megláttam Pola Designs felhívását. Ezt az oldalt készítettem:


A fotó tényleg újévi, január első napján készült a Margitszigeten... :) És mutatom a készletet is:

available here

És ha ellátogattok az FB oldalára, akkor tiétek lehet egy ingyenes minikészlet is.


Anna's GiveAway

És érdemes ellátogatni Anna blogjára is, mert ha válaszoltok az alábbi kérdésre, megnyerhetitek az ezen a héten megjelenő összes készletét. A kérdés tehát:

What are you most excited for this Christmas?

Sok szerencsét!



2 megjegyzés:

Rucola Designs 2011. december 22. 9:42  

Szééééép!!! De örülök, hogy alkotsz! :)

Margó 2011. december 22. 11:37  

.. ismét egy szép, finom, elegáns oldalt alkottál Esztikém! .. és imádom a fotóitokat (is)!:-)) .. és én is szívből örülök, hogy alkotsz!!!!:-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP