Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Ábécé...

>> 2012. március 7., szerda

..., ha nem is a teljes, de a T és az R betű, igaz, angol megfelelőkkel: T, mint Time és R, mint Reading.

T is for Time
Amikor megláttam a listát, hogy Anna mely termékei lesznek akciósak, egyből tudtam, hogy az időről készítek majd oldalt, fotó nélkül. Néha olyan jól esik így is alkotni.
Az idézet Einstein-től származik, és nagyon megtetszett:
Az időnek egyetlen oka van: minden nem történhet egyszerre. (Albert Einstein)

:::credits:::

R is for Reading
És amikor megláttam az új papírokat, amiket Anna készített a héten, nem tudtam ellenállni annak, hogy még egy oldalt csináljak. Benikém régi fotóit szedtem elő, ahogy nézem az unokaöcsémről készült fotókat (jövök ám majd oldallal róla is), nosztalgizáni támad kedvem mindig.
Már el sem hiszem, hogy ilyen pici is volt, milyen jó, hogy már akkor is ilyen sok fotót csináltam. Össze kellene már egyszer szednem magam, és csinálni mindkét gyerek első évéről egy fotókönyvet...

:::credits:::

És kukkantsatok be Anna boltjába, érdemes. Itt találjátok a leértékelt készleteket:

5 megjegyzés:

Margó 2012. március 7. 15:48  

Nem tudom, van valami gond, mert elszállt a bejegyzésem!
... mindkét oldalad megint nagyon-nagyon és mindkettő másért tetszik!! ... és sajnos Tőled mindig megyek Annához, így jövő héttől szerdán és csütörtökön nem jövök hozzád!:-))))

Rucola Designs 2012. március 7. 15:56  

wow és wowww!!! várom a fotókönyvet is!

krisssz 2012. március 7. 18:23  

Egyik szebb, mint a másik:))

kreatívhit 2012. március 7. 19:16  

Mekkora ötleteid vannak.

Kireva 2012. március 7. 22:29  

Nagyon szépségesek.A fotók Benikédről nagyon aranyosak, és sok-sok jó ötlet van az oldalaidon.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP