Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Pillangó

>> 2012. március 6., kedd

Amikor megláttam Didó új cuccait, az volt az első gondolatom, hogy ezek annyira szépek, hogy bármi más hozzáadásával csak elrontanám. "Papírra" velük, és kész is az oldal. Nem is tudtam hozzájuk fotót elképzelni, de hogy mégis tegyek hozzá én is valamit, végül egy "képeslap" készült belőlük. Pontosabban méreteit tekintve maradtam az A4-es formánál (nem tudok szabadulni tőle)...

:::credits:::

Holnap egy újabb "képeslappal" jövök!
Eszti

5 megjegyzés:

Margó 2012. március 6. 8:36  

Jajjj, de nagyon szép!!!!!!!!!!!!!!!

Névtelen,  2012. március 6. 8:53  

Oh, istenem, hát ez valami gyönyörűséges!!!!

Rucola Designs 2012. március 6. 10:37  

:))))))))))))))))) gyönyörűűűűű!!!! :))))))))

evadraga 2012. március 7. 12:50  

Te annyira szépnek álmodsz meg még egy pöttyöt is Eszti! :)) Nagyon szeretem amit csinálsz!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP