Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Freebie - time

>> 2012. március 8., csütörtök

Ha már az előző bejegyzésemben az időről volt szó, épp itt az ideje, hogy feltegyek egy pár freebie-t is... :)

Az első két wa-t többen is dicsérték, ezért osztom meg, remélem, tudjátok majd használni.


>>>DOWNLOAD<<<




>>>DOWNLOAD<<<



És ráadásnak jöjjön még egy...

>>>DOWNLOAD<<<



A húgom annak idején megkért, hogy a dátum gombokat egészítsem ki 40-ig, mert ezt szeretné majd felhasználni a pocakos fotóihoz. Mivel annak idején nagy sikerük volt, gondoltam, felteszem akkor a kiegészítést ide is.


>>>DOWNLOADS<<<






További szép hetet kívánok mindenkinek!
Eszti


8 megjegyzés:

Gólya 2012. március 8. 8:11  

Köszönöm a freebie-ket Eszter! A pocakos számok ötletét köszi a hugidnak, a bátyusos idézet pedig nagyon aktuális lesz :)

Margó 2012. március 8. 9:34  

jUJJJ, de nagyon örülök!! Egyetlen problémám van, hogy a "dátum gombok"-nál a "60" lemaradt!!:-))

Margó 2012. március 8. 9:37  

... és ha már "60", elfelejtettem írni, hogy "Pinterest"-re is megy:-))

Margó 2012. március 8. 9:38  

Jó, NEM MEGY, mert nem engedi az oldal!:-)

CBH 2012. március 8. 14:40  

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 6 post on Mar. 08, 2012. Thanks again.

whitefrost 2012. március 9. 9:18  

Köszönöm, nagyon jók

Annamari 2012. március 15. 15:15  

Köszönöm szépen, én csak most vittem! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP