Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A család

>> 2012. április 6., péntek

Amikor nemrégiben voltunk a Margitszigeten, sikerült egy pár családi fotót is készítenünk, úgyhogy nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy Anna új készletének témája is ez. Azt hiszem, sok mindent nem is szükséges hozzáfűznöm a képhez...

:::credits:::

4 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. április 6. 12:02  

Még sok ilyet! Csúcs ez a fa!

Margó 2012. április 6. 13:42  

Örülök ezeknek a fotóknak!!!! ... és már megint egy gyönyörűséges oldal! Megint annyi nézegetni való van az oldaladon, Esztikém ...! Sajnos, ma is "shop" lesz a vége!!!

Névtelen,  2012. április 7. 11:38  

...mit mondhatnék? el vagyok varázsolva! egy csodát művelsz mindig :-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP