Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A mindennap kicsiny csodái

>> 2012. április 3., kedd

Mostanában sokat "kirándulgatok", és mondhatom, igazán jól esik kiszakadni olykor-olykor a megszokásokból. És utána milyen jó megint visszatérni hozzájuk... :)

Most megint a kiszakadás-periódusból hozok egy oldalt. Bee fantasztikus új készletével, amivel a ZZS-en debütált (Yellow Butterfly's Dream). A varrott virágba egyből beleszerettem, ahogy kicsomagoltam a készletet, ez volt az egyetlen fix pont az oldalon. Aztán kiválasztottam Julcsi-boszink tündérkirálylány-fotóját, és elkezdtem pakolgatni az elemeket. Persze azért került az oldalra egy-két Anna varrás, és egy imádott pillangó Kovaxkától... - de én már csak ilyen vagyok.

Mutatom is az oldalt, amire egy Reményik Sándor vers került.



Ne várd, hogy a föld meghasadjon
És tűz nyelje el Sodomát.
A mindennap kicsiny csodái
Nagyobb és titkosabb csodák.

Tedd a kezedet a szívedre
Hallgasd, figyeld, hogy mit dobog,
Ez a finom kis kalapálás
Nem a legcsodásabb dolog?

Nézz a sötétkék végtelenbe,
Nézd a kis ezüstpontokat:
Nem csoda-e, hogy árva lelked
Feléjük szárnyat bontogat?

Nézd, árnyékod hogy fut előled,
Hogy nő, hogy törpül el veled.
Nem csoda ez? - s hogy tükröződni
Látod a vízben az eget?

Ne várj nagy dolgot életedbe,
Kis hópelyhek az örömök,
Szitáló, halk szirom-csodák.
Rajtuk át Isten szól: jövök.
(Reményik Sándor - Csendes csodák)

A készlet:
Yellow Butterfly's Dream by beedeesign


3 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. április 3. 14:36  

Csúcs a tündérkirálynőd! Meg az oldalad! :)

Budaházi Brigitta 2012. április 3. 14:38  

Nagyon nagyon tetszik.... és a kedvenc Reményik versem rajta a képaláírás! <3

Névtelen,  2012. április 3. 15:19  

Oh, de jó lett! ugye, milyen szuper Bee készlete :D

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP