Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Artisan Notebook - 2012. április

>> 2012. április 1., vasárnap

Eljött az április, és megjelent az Artisan Notebook új száma.


A havi kit a Just So! nevet viseli, én ezt az oldalt készítettem belőle (megint nem épp az én stílusom, de ez a papír annyira megtetszett, hogy végül ez sült ki belőle):

April 2012 Guild Kit by Dee Bee Designs

És a Dee Bee Designs egy másik készlete is letölthető a magazinból, ami egyből magával ragadott. Szintén nem az a stílusú készlet, amiben otthonosan mozgok, de már olyan régen szerettem volna kipróbálni, hogy mit tudok kezdeni ezzel a stílussal. Anyukám egyetlen gyerekkori fotóját scanneltem be, és ezt foglaltam oldalba:

Feather Soft Scrapbook Kit by Dee Bee Designs
Original FotoBlendz No. 14 by Anna Aspnes
font: Lamar Pen





3 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. április 1. 18:46  

Óóóó, ez a fotó, meg a cluster, csodát varázsoltál megint!

Margó 2012. április 1. 23:05  

Az Artisan Notebook oldaladhoz gratulálok! Nem hinném, hogy létezik olyan stílus, amelyben ne tudnál profit alkotni!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP