Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A gyerekek és én

>> 2012. április 4., szerda

A kirándulgatások után kicsit visszatértem a "nyugalmas megszokásokhoz", és hoztam két oldalt a "saját stílusomban"... :) Egy-egy közös fotó mindkét gyerekkel - Benikémmel még 2010 őszén a pilisvörösvári vasútállomáson, Julcsuskámmal pedig nemrégiben az Állatkertben készült a kép.

Didó új készlet-csomagja már a boltokban van, témája az idő. Amíg nem voltak gyerekeim, sosem éreztem azt, hogy visszaforgatnám az idő kerekét - és bár most is élvezem mindig az aktuális korszakukat, egy-egy fél órára azért visszamennék abba az időbe, amikor még épp kisbabák voltak, vagy épp tanultak járni, beszélni, az első motorozáshoz, az állandó játszóterezésekhez. Ezért is szeretem a scrapbookingot, mert még élénkebben visszaadja azt a régi érzést, hangulatot, amit maga a fotó felidéz.

:::credits:::


Múlt héten Anna nem volt aktív, de most újra visszatért, és szerda lévén, újabb akciós készletei lesznek. Őszintén szólva ez a háttérpapír először kicsit vadnak tűnt nekem, de aztán a végén egész megszerettem. :) Az én kis oroszlánszelidítő amazonom, és én. Annak idején Benikével is készült ilyen fotóm, és abból is csináltam oldalt (itt) - milyen régen volt már...

:::credits:::


(a délután folyamán kerülnek fel a heti akciós termékek)

És ha van időtök, nézzétek meg a heti AnnaLift játékot,
Margó gyönyörű oldalát kell liftelni.
AnnaLift

További szép hetet mindenkinek!
Eszti

2 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. április 4. 12:49  

Imádom a színes oldalaidat (is), tudod!!! :)

kreatívhit 2012. április 4. 15:43  

Én pedig kedvelem a Scrapbookingon belül a munkáidat.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP