Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Alvó gyermek

>> 2009. augusztus 5., szerda



Még amikor pár hónappal ezelőtt regisztráltam a scrapbook.hu-n, láttam ezt az idézetet Linsey aláírásában. Egyből ez a kép jutott eszembe róla, úgyhogy meg is kérdeztem, hogy felhasználhatnám-e. Egyből válaszolt, és elküldte nekem a pontos idézetet. Linsey! Itt is köszönöm neked!

Most jutottam el oda, hogy végre hozzálássak a képhez, kellett hozzá a nyereményem... :) Az overlay és a fotómaszk is Joanne Brisebois munkája (az Oscraps-ban lehet megvásárolni).

A képet persze most is megpiszkáltam, nem találtam elég hatásosnak eredeti mivoltában. A lépéseket itt olvashatjátok el, ha érdekel. A háttér szintén saját készítés, a fotó egyik részletéből csináltam egy pattern-t és azt alakítgattam még kicsit.

És kedveskedni is szeretnék nektek: ha tetszik, a háttérként használt papírt, ill. annak egy színezett variációját, és a Lilla's Dream c. képemben használt zöld papírt letölthetitek. Belecsomagoltam az idézetből készített wordart-ot is.

Posted by Picasa

4 megjegyzés:

LaceE 2009. augusztus 5. 22:26  

Hejj, de csudaszépet alkottál :)Köszi a freebie-t :)

Névtelen,  2009. augusztus 6. 4:18  

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 05 Aug [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 06 Aug [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Névtelen,  2009. augusztus 6. 17:15  

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Elements or Papers post on Aug. 06, 2009. Thanks again.

Sztrega 2009. augusztus 6. 18:25  

Nagyon tetszik! Viszem is, köszönöm. A word art szupi!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP