Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Lilla's Dream

>> 2009. augusztus 4., kedd


JoanneBrisebois_12x12OverlaysVolIITOW_4.png

A scrapbook.hu-n Secima Adott fotó játékán július 20 - augusztus 2. között az Eralilla kislányáról készült fénykép volt soron. Már régóta figyelem a blogokban ezt a játékot, és nagyon kedves ötletnek tartom. És persze annyira szép alkotások készültek. Aztán végül összeszedtem a bátorságomat - a gyerkőcök és az "alkotás" miatt fórumozni már nincs időm, így kicsit kívülállónak érzem magam ebben a közösségben -, és megkérdeztem, hogy beszállhatok-e. Nagyon kedvesen fogadtak, itt is köszönöm mindenkinek.

A képpel könnyű dolgom volt, ahogy megláttam, tudtam, hogy mit szeretnék kezdeni vele. (Ez viszonylag ritkán fordul velem elő. De van, amikor mintha valaki vezetné a kezem, hogy mit hogyan és hová, és ez most ez az eset volt...)

A fényképet Lab Color módban alakítgattam, és a zöld háttér pedig szintén saját készítés. A COLOURLovers-en kevertem magamnak a múltkor egy színpalettát, és annak felhasználásval csináltam. És amikor aztán nyertem a Cewe 11. heti kihívásán, és megláttam Joanne Brisebois Overlays készletét, tudtam, hogy már csak ez hiányzik az elképzelésemhez. :)

Ha valakit érdekel, hogy hogyan készült a fénykép, innen letöltheti a txt fájlt, amit a PS History-jából másoltam ki. (Na, jó. Azért a pontokba szedés és a felesleges részek kitörlése nem a PS érdeme...) Ha esetleg kérdésetek van a fotópiszkálással kapcsolatban, szívesen segítek!
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

csuti 2009. augusztus 4. 7:58  

Nagyon ötletes, olyan, mintha kikukucskálni onnan, és a háttérpapír gyönyörű!

Sztrega 2009. augusztus 6. 18:22  

Hű, ez nagyon jó lett! Annyira tetszik :-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP