Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Nagypapa - Ányinak

>> 2009. augusztus 8., szombat



Felhasználtam: Papier{Pieces} - Old Frame és CP Masks Set 006
Betűtípusok: Perpetua Titling MT, Ten Ton Ballyhoo és CK_Alis_Hand_Of...


A scrapbook.hu-n Secima által indított játék újabb képe, most Ányinak.
Bevallom, nagyon félve nyúltam a képhez, szeretett nagypapám emléke miatt. Sajnos rólunk nincs közös kép, így kicsit magamnak is készült ez a kép.
A fotó viszonylag kicsi volt, így nekem még kellett rá valami. Kerestem idézetet, de nem találtam. Aztán elolvastam, hogy Ányi mit írt a képről, és annyi szeretet áradt a szavaiból, hogy ez került rá a képre.
A háttérre cseresznyevirágok kerültek díszítésképpen, mivel a kép cseresznyefák közt készült. A keret és a díszítő vonal saját készítésű.
Nagyon sokat tanulok ezekből a képekből. És nagyon érdekes dolog más fényképéből dolgozni.
Ányi! Ha olvasod, fogadd szeretettel! :)
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Ányi 2009. augusztus 8. 7:22  

Hú, Eszter, nagyon eltaláltad! Minden tökéletes rajta, a színek, a betűk, a vonalak... Úgy érzem, annyira tetszik, mintha én csináltam volna! Nagyon tetszik, köszönöm! :-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP