Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Szerelem első látásra

>> 2009. augusztus 2., vasárnap



Tragikus szerelmi történetet örökít meg a kép, Julcsánk első fellángolásának a zord szülők általi sárbatiprását. Pedig a képek tanúsága szerint is komoly kapcsolat volt kialakulóban, de a kedvesnek hullott a szőre. Így egyelőre veszélyesnek ítéltük az együttlétet, és új udvarlót kerítettünk a drágának.

A nagy képnél kipróbáltam a Lab módot, de még van hová fejlődnöm benne. És a maszknál alkalmaztam egy kis Color Halftone...-t. :) (Lassan-lassan megbarátkozom vele.)

A szöveg, ha esetleg nem lenne olvasható:
Egyik reggel korán ébredtél Mamalilánál, és apa felvitt a tetőtérbe. Ott találtátok ezt a macit. Ahogy megláttad, sikítottál örömödben, majd rávetetted magad, egy csellel magadra húztad, és gyömöszölted kézzel-lábbal. Onnantól kezdve elválaszthatatlan barátok lettetek. Pontosabban csak lettetek volna, mert Maci hullatta a szőrét. Így zord szülőkként kénytelenek voltunk véget vetni a románcnak. Szerencsére találtunk egy beugrót, Nyuszi személyében, akinek sikerült átvennie Maci helyét. Remélem, hogy nem okoztunk neked komoly lelki sérülést, és ígérem, hogy Maci egyszer még visszatérhet az életünkbe...


Betűtípusok: cím-ValentinaJF, szöveg - Papyrus. Template - Simply Sarah Layered Template 45a.
Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Osli 2009. augusztus 2. 7:09  

de aranyos kis történet. jól megfogalmaztad :)
tetszik a téma, és jó az oldalad

LaceE 2009. augusztus 2. 7:53  

Hát, én behalok a sztoritól :) És nagyon jól megcsináltad az oldalt is :) Még a végén halftone mester leszel :)

eagleszem 2009. augusztus 2. 14:41  

Nagyon édes! A történet is és Julcsika is! És ismét gratula a nyereményedhez!

Eszter(beszteri) 2009. augusztus 2. 20:23  

És már megint te szólsz arról, hogy nyertem! :) Köszönöm!

Secima 2009. augusztus 11. 21:42  

Elmaradtam a blogok olvasásával így csak most jutottam ide. Kicsit szomorkásan, de mégis örömmel olvastam a történetet. Én is remélem, hogy Maci egyszer visszakerülhet, de Nyuszi se kerüljön feledésbe, mert ő most nagyon nagy szolgálatot tesz Maciért és Julcsáért. :)))
Ja, és nem mellesleg az oldalad is csúcs szuper!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP