Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Nyeremény és díjak

>> 2009. augusztus 4., kedd

Érdemes volt megcsinálnom a Mosoly a múltból c. képet, mert ezen a héten nekem kedvezett a szerencse! És az Oscrap-ban lehetett levásárolni. Alig tudtam választani a sok szépség közül. Először a készleteket kezdtem el böngészni, de aztán rájöttem, hogy annyi szépséget gyűjtöttem már össze, de alapvetően a papírokat, overlay-eket használom belőlük. Így aztán erről letettem. És aztán megláttam ezt:



Imádom az ilyeneket. Ráadásul pont Eralilla fotójából készítettem oldalt, és tudtam, hogy ez az, amit kerestem. És ez lett a másik választás, alig várom, hogy ezt is felhasználjam valahol:



Mindkettő Joanne Brisebois munkája. És annyi gyönyörűséget csinált még ezeken kívül is. Szerintem visszajáró vásárló leszek (havi 2000 Ft-nak megfelelő összeget engedélyeztem magamnak ilyen dolgokra).

És még adós vagyok két díjjal. Nagyon örültem nekik, és egyáltalán nem amiatt nem írtam eddig róluk, mert nem érdekeltek volna. Csak a Picasa-m valami miatt nem hajlandó azt a mappát megjeleníteni, amiben vannak a képek, és mindig úgy gondoltam, hogy sikerül megfejtenem a hiba okát. Feladtam. Így kép nélkül:

Limonádé díjat kaptam Csutitól és Moanitól. És Mosoly díjat kaptam Timitől. Nagyon-nagyon köszönöm nekik. Mivel már nagyjából körbeért scrap-es körökben a díj, és amúgy is kissé elkéstem volna vele, nem nevezek meg név szerint senkit. De mindenki magáénak tekintheti, aki kinn van a jobb oldali menüsorban, mert őket rendszeresen olvasom, üdítenek, ihletet adnak, kikapcsolnak. :) (És vannak olyanok is, akik nem szerepelnek itt, mert 1. még nem frissítettem a listát, 2. nincsen blogjuk. De őket is szeretem!)

Posted by Picasa

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP