Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Beni

>> 2009. szeptember 21., hétfő


DDD The Nature of Nature
thaliris_earlyforautumn
catherinedesigns_BoysRetreat_Alpha
cuccioladesigns_A_smile_sweet_as_Spring
americo_freebirds

Eredetileg a Friends Forever kihívás nyeremény alpha-ját akartam felhasználni, és teljesen másfajta oldalt terveztem. De az valahogy nem úgy nézett ki, ahogy szerettem volna - így a Beni felirat megmaradt, csak teljesen más körítés került hozzá. Beni imádja a természetet, de mostanában mégis olyan nehéz kicsalogatni. Ha már kinn vagyunk, akkor meg persze nehéz rávenni, hogy hazajöjjünk. A képen feloldottam ezt a problémát: a szobába varázsoltam neki a természetet. (Kár, hogy az életben ez nem ennyire egyszerű...)
A képek a mai kirándulásunkon készültek. Kocsival elmentünk a János Kórházig, onnan fogaskerekűvel felmentünk a Széchenyi-hegyre. Nagyon jó kis játszóterek vannak ott, annyira élvezték a gyerekek. Tervezem, hogy egy "elbeszélő"-oldal is készül belőle, a nyaralási oldalaink stílusában... ;)
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Sztrega 2009. szeptember 21. 7:11  

De jó lett! Bagyon tetszik!

eagleszem 2009. szeptember 22. 9:12  

Szia!

Nagyon jó lett! Tudsz segíteni majd a perspektívában?

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP