Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Csúszda

>> 2009. szeptember 22., kedd


Damayanti challenge freebie

És igen, csináltam egy másik oldalt is a készlettel. Én komolyan Julcsikáról akartam végre egy oldalt készíteni, de megláttam ezt a képet Beniről, és nem tudtam ellenállni. Szintén a hétvégén készült, a Széchenyi-hegyen, őrült csúszdázás közben. Imádom a legényt. Az oviban ma sokat sírt, és ennek tudatában még inkább felértékelődik a hétvégi határtalan jókedve, lazasága.
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

pamacsdesign 2009. szeptember 22. 8:12  

Szia Eszter!
Annyira megható,hogy te lettél első olvasónk,ami nekünk nagyon nagy dolog.Ezért szeretnénk meglepni téged egy-egy képpel köszönetünk jeléül.Ha küldenél 1-2 általad kiválasztott fotót a pamacsdesign@gmail.com címre,akkor Masni és Én készítenénk el a saját stílusunkban.Panda és Masni

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP