Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Ladybug

>> 2009. szeptember 21., hétfő


Damayanti Challenge freebie
fotó: NataliaK


Damayanti blogján olvastam a DDD kihívását (most láttam, hogy a lányok már a blog4scrap-re is kitették), ahol az ő freebie készletét kell használni. Szeretem a készleteit és az alkotásait is, így gyorsan le is töltöttem. Nagyon vidám a színvilága, így aztán én is ezt a bohókás oldalt készítettem vele. Kicsit bugyuta, de jól esett. Nem ez a legjobban sikerült oldalam, nincs komoly mondanivalója, mögöttes tartalma. De engem felvidított. Remélem, titeket is! :) Legyen szép, vidám napotok! (Azért a kihívásra szerintem csinálok egy másik oldalt...)
Posted by Picasa

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP