Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Dirty Dancing

>> 2009. szeptember 20., vasárnap


Coolchick partie4

A Cewe 18. heti kihívására készült a kép. Az eheti téma a mozi volt. Eredetileg nem akartam készíteni semmit. Majd arra gondoltam, hogy A szív hídjai (The Bridges of Madison County) c. filmből készítek egy oldalt. Ez nagy kedvenc. Azon kevés alkotások egyike, amit először filmen láttam, majd megvettem a könyvet. Volt egy időszaka az életemnek, amikor két-három havonta rendszeresen elolvastam, jót bőgtem rajta, és sokkal jobban éreztem magam. Amióta a férjemmel vagyok, nem nagyon volt a kezemben a könyv, de még mindig szeretem.
Aztán ma a tv-ben ment a Dirty Dancing. Nem tudom, hogy eredetileg is műsoron volt-e, vagy csak Patrick Swayze halála miatt vetítették. De felrémlett előttem tizenéves önmagam, amikor először kaptunk kölcsön egy videót, és ezt a filmet. Rábeszélős verzióban. Imádtam. A kollégiumból, ahol apám nevelőtanár volt, sokszor kaptuk kölcsön aztán hétvégére a videót, és én minden egyes alkalommal megnéztem a filmet.
In Memoriam Patrick Swayze...
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Timi 2009. szeptember 20. 9:53  

Ez a film bennem is szép emlékeket ébreszt. Nagyon jól elkaptad a fő vonalát a filmnek. Beszédes, és mindent elmond az akkori fiatalok szenvedélyes lázadásáról. Imádom ezt a filmet, és szomorú vagyok, hogy a főszereplő többé nincs köztünk.
Nálam azóta is megmaradt a tánc iránti szenvedély.
Szép emléket állítottál Patricnek.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP