Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Piknik

>> 2009. szeptember 22., kedd


cuccioladesigns_A_smile_sweet_as_Spring
cucciola_designs_The_nature_of_nature
Papier {Pieces} VeryVinedAlphaCP


Hétvégén megint voltunk a csúszdás játszótéren a Széchenyi-hegyen. Mivel megfogadtam, hogy mostantól minden családi programról készítek egy oldalt (talán még fotókönyv is lesz belőle...?!), így eleget tettem ennek a kötelességemnek...
Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Kriszta 2009. szeptember 23. 6:32  

Nagyon szuper lett ez az oldal is. Kezdek kedvet kapni én is, hogy azt a rengeteg fotót ami a winchesteren ill. DVD-ken lapul feldolgozzam. :)
Csak így tovább.

Judit 2009. szeptember 23. 7:17  

Szia! Gyere hozzám!

Kata 2009. szeptember 23. 8:12  

Szuper! Nagyon jó lett az oldalpár és sok sikert az elhatározásodhoz. :)

altalena 2009. szeptember 23. 15:43  

Ó Eszti ez is egy gyönyörű oldal lesz egy fotókönyvbe:D Ezért a blogomon egy díjjal is várlak:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP