Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Delight and Wonder

>> 2009. szeptember 15., kedd


cucciola_designs_Challenge_freebie

A blog4scrap-en olvastam erről a kihívásról, majd láttam, hogy micsoda gyönyörűségeket készítettek a többiek. Szeretem ezeket a színeket, így egyből töltöttem én is a freebie-t, és íme, itt a kép. Ahogy megláttam a készletet, beugrott, hogy volt egy nyári kép, amin egy érdekes fotóeffektet próbáltam ki, de aztán félbemaradt, mert nem volt hozzá ihletem. Úgy gondoltam, hogy végre itt a készlet, amit ehhez a képhez találtak ki. Nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna, de akárhogy alakítgatom, ez már nem lesz jobb. Azért vállalhatónak tartom, és talán egyszer majd újracsinálom... :)
Posted by Picasa

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP