Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Ovis nagyfiam

>> 2009. szeptember 18., péntek


eljdorado_design_The_nature_of_nature
baoscrap-template 15


Akartam csinálni egy oldalt az én ovis nagyfiamról. Azt a Szentendrén készült képet használtam fel, amin épp egy apa által hirtelenjében eszkábált kishajót mutat a kamerának. Mert szeretem ezt a képet. És mert az oviban is kishajó a jele. Nagy változás ez az életében, és az enyémben is. Pedig csak fél napot tölt ott, ebéd után hozom haza. De 3,5 év után ez is furcsa. (Jézusom, mi lesz, ha visszamegyek dolgozni...?!)

Bao template-jéből indultam ki, de aztán kissé eltértem tőle. Nem gondoltam, hogy ilyen kevés dolog kerül majd az oldalra, de aztán akárhogy csináltam, ennek így kellett maradnia. Mindig visszatértem ehhez a verzióhoz. Most ez tetszik. (A pakolgatós képek után most már kellett valami egyszerű?!)
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

csuti 2009. szeptember 18. 6:52  

Nagyon szép oldal lett. És tudom hogy milyen érzés, tudod, mi is épp ebben vagyunk...

Osli 2009. szeptember 18. 10:47  

Nekem is nagyon teszik. Egyébként a lányomnak is hajó a jele ;) Sajnos mikor ő ment oviba, akkor a szilva és a hajó között lehetett csak választani, és ő a hajót választotta :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP