Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Tündi - Oslinak

>> 2009. szeptember 18., péntek


Carmen_by_digiscrapbooking

Secima Adott fotó kihívásában már elindult az új sorozat, de nekem még az előző sorozatból is vannak lemaradásaim. Végre sikerült elkészülnöm az Osli kislányáról készült gyönyörű fotóval! Osli! Ha olvasod, fogadd szeretettel! Remélem, tetszik!
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

T 2009. szeptember 18. 19:47  

Nekem nagyon tetszik!! Tök jó a szürke pirossal!!!

Judit 2009. szeptember 19. 7:04  

Én is imádom ezt a szürke hátteret, nagyon eltaláltad a piros színhez. Gyönyörű oldal lett.

Osli 2009. szeptember 19. 9:32  

Itt is nagyon tetszik, imádom a felvarrt szalagot, a pici virágokat és a kép mögül 'kirobbanó' tollpihéket és masnikat :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP