Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Őszi merengés

>> 2009. szeptember 16., szerda


Kit Petit Bonheur par Guilaine
thaliris_earlyforautumn
cucciola_designs_Challenge_freebie
ecset: KKC_Fractal


A blog4scrap-en Irina (Cucciola Designs) volt a meghívott vendég, és az interjúhoz kapcsolódó kihívás keretében az ő egyik oldalát kellett liftelni. Egy másik kihívásával kapcsolatban beleszerettem a freebie-jébe, annak hangulatába, színvilágába, így ez adta az alapot. Egy fényképet kerestem, amikor ráakadtam Beninek erre a képére, és annyira megtetszett, és kis átalakítás után annyira passzolt szerintem ehhez a hangulathoz, hogy mindenképp kellett róla egy oldal. Aztán megláttam Irina Little Angel c. oldalát, ami szintén szerelem volt első látásra, és már össze is állt a fejemben a kép. Ehhez a "férfias" oldalhoz viszont nekem nem passzoltak a szalagok, így madzagokkal oldottam meg a kérdést. Én most elégedett vagyok, remélem, nektek is tetszik. :)
És itt az eredeti oldal, amit lifteltem. Na, igen. Ezt a vidám tavaszi hangulatot őszi borongósba borítottam, de azért szerintem hasonlít... :)

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

csuti 2009. szeptember 16. 21:05  

Nagyon szép lett, és igen látszik a hasonlóság!

Kriszta 2009. szeptember 16. 22:14  

Szerintem szuper lett. Minden részletében. Gratulálok!

Osli 2009. szeptember 18. 12:18  

szerintem is nagyon szép lett. és a lift nem azt jelenti, hogy teljesen másold le, így ez simán belefér!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP