Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Kavicsozás - Szentendre

>> 2009. szeptember 14., hétfő


Bel Vidotti Scraps - Go ahead and dream
amelie_thefrenchfrogpart4
thaliris_earlyforautumn_partie3
cucciola_designs_Challenge
fontok: Broadway és Arial

A scrapbook.hu-n a lányok beültették a fülembe a bogarat a fotókönyvvel... (Itt is szeretném mindenkinek megköszönni a kedves hozzászólásokat, annyira, de annyira örülök neki mindig!) Még nem határoztam el teljesen magam, de mindenesetre a hétvégi szentendrei kirándulásunk képeit is ebben a stílusban dolgoztam fel. Ha fotókönyv nem is lesz belőle, arra mindenképp jó lesz, hogy az egyik régebbi blogomba feltegyem őket. (Ezt még Beni születése után indítottam, hogy a rokonok, ismerősök nyomon tudják követni Beni fejlődését. De amióta elkezdtem foglalkozni a scrapbook-kal, azóta szinte nem is töltöttem fel oda képet.)
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

eagleszem 2009. szeptember 15. 8:48  

Nagy tetszenek a mesélő oldalaid! Én a nők lapjában szoktam lesni az elrendezéseket. Beni milyen nagy már! Julcsit még tudod hordozni? Matyit már nem lehet, mert óriásbébi. 11,5 kg!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP