Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

13 = szerencse...?

>> 2010. február 13., szombat

Igen, legalábbis nekem. Mert megvan az előnye a kevés alvásnak is, az ember már szombat reggel 7-kor bekapcsolhatja a számítógépet, és megnézheti a leveleit. Megjött Didó hírlevele is, benne három ingyenes kuponnal. Véletlenül pillantottam csak a feladási időre, és láttam, hogy pár perccel azelőtt volt. Nem bíztam benne, de azért kipróbáltam a kupont, és MŰKÖDÖTT! Szóval enyém Didó új készlete. Alig várom, hogy hozzájussak, mert olyan szép oldalakat készítettek belőle a CT-tagjai... :D

3 megjegyzés:

Osli 2010. február 13. 16:53  

wow, hatalmas gratula!!!!

T 2010. február 13. 20:45  

Eszti!! gratula, és kíváncsian várom, mit készítesz a készletből!!!

Bíró Ágnes 2010. február 13. 21:25  

Wow! Gratula. :)
Az első blogbejegyzésénél én is ott voltam és láttam, hogy 5 perce írta. Kipróbáltam de érvénytelen volt a kód. Később olvastam a következő postjában, hogy nem működtek, no sebaj. Te biztos gyönyörűségeket fogsz vele alkotni. :)

Merre jársz te lány? Hiányoltalak a speedscrapen. :(

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP