Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Everyday Essentials by Stacy's Back Door Designs

>> 2010. február 10., szerda

Megjelent Stacy új készlete, kiválóan használható a P365-höz, de bármi máshoz is. Nagyon szép színei vannak, nekem ez az egyik kedvencem tőle:

A készlet:
avaible here @Digiridoo Scraps

Ha tetszik, most érdemes megvásárolnod, mert 20% kedvezménnyel kapható. Ráadásul, ha vásárolsz, ingyen tiéd lehet ez a fantasztikus collab:
Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Bíró Ágnes 2010. február 10. 7:46  

Fantasztikusak a fotók és olyan jó volt olvasni a soraidat. :) Én is úgy várom már ezt az időszakot amikor elkezdenek majd együtt játszani. A kicsi részéről az imádat már most megvan, de Zsombi ezt még nem viszonozza, sőt. De, hát ahogy írod is, nagyon telik az idő, eljön ez is majd nálunk is. Amikor a P52-es oldalaidat nézegetem mindig úgy sajnálom, hogy nem kezdtem neki én is. Jó lesz ezt később nézegetnetek.

hAnd-i 2010. február 10. 8:23  

jó kis oldalt hoztál össze... annyira aranyosak a gyerekek... és olyan jó, hogy így naplószerűen megörökítetted a napokat... és ha az ember azt hiszi, hogy rutinosak a mindennapok, lám minden nap van amit ki lehet emelni...

Kriszta 2010. február 10. 12:54  

Tényleg nagyon szupi ez a készlet és nagyon jó kis oldalt gyártottál belőle. Most vakláltam egy kicsit, mert a kommentet nem raktad ki a bejegyzésbe is, de azért is végig olvastam, mert nagyon magával ragadtak a képek. Nagyon cukik így ketten.

Flora 2010. február 10. 13:11  

hol a negyedik hét? lemaradtam valamiről?

Red Ivy Design 2010. február 10. 21:46  

I love those photos Eszter! It's lovely to see your kids getting along so well! :)

P.S. Is that an IKEA bed? :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP