Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Grungy Love by Red Ivy Designs

>> 2010. február 11., csütörtök

Február van, minden a szerelemről szól. Alice új készlete is, gyönyörű, szenvedélyes bordó papírokkal és elemekkel. Nagyon szeretem ezt a készletét. Kivételesen nem szerelmes oldalt készítettem, hanem az én két kis csöppségemről egyet, mert olyan jó látni, hogy ennyire szeretik egymást!!!!!!!! :)


A készlet:

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Kriszta 2010. február 12. 6:14  

De édesek.
Nagyon ötletes amit a virággal csináltál. Az elrendezés is nagyon ott van.

Red Ivy Design 2010. február 12. 10:18  

Such a beautiful page! Thank you so much Eszter!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP