Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Carnival by OsDesign

>> 2010. február 8., hétfő

Megjelent Orsi új készlete, Carnival címmel. Amikor megláttam a sárga papírt és ezt a virágot, egyből beleszerettem, így sikerült kissé elvonatkoztatnom a témától... :D A fotó a nászútunkon készült, és bár kissé melankolikusnak tűnik, mindössze elfáradtam a túrában. :)


A készlet:
avaible here @KKK

És ha szeretnéd megvásárolni, akkor tedd meg gyorsan, mert hétfőig mindkét ott kapható készlete akciós!!!! :)
Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Ányi 2010. február 8. 22:01  

Ezek csak a papírok :-)
Az oldalad viszont szuper és persze jobbulást a családnak!

Kriszta 2010. február 8. 22:16  

Nagyon tudsz. Gyönyörű lett.

Che 2010. február 9. 3:17  

Wow!! The layout is stunning!!! Love the paper!!

DAnett 2010. február 10. 8:47  

Woww Eszter...Egyszerűen csodaszép lett (ez is). Annyira tetszik ahogy a kép szinte elemelkedik a sárga papírcsíktól!

Osli 2010. február 12. 22:41  

Nagyon tetszik nekem is! szuper kis oldal!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP