Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

SURELY SOFTLY by Jopke D.

>> 2010. február 11., csütörtök

Jopke legújabb készlete egy papír-csomag, ami 6 gyönyörű papírból áll. És én újra egy szerelmes oldalt készítettem vele... :D

fotó: 1point4 Stúdió (2008)

A készlet:
avaible here @2LP

Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. február 11. 15:57  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
éva judit 2010. február 11. 19:20  

ez attol is gyönyörübb:)

Unknown 2010. február 11. 21:11  

Sooo wonderful page !!

Lululu 2010. február 12. 11:37  

Nagyon szép. Úgy tetszik, hogy mi mindent ki tudsz hozni egyetlen fotóból (ez nem csak erre az oldalra vonatkozik). Én elveszek, ha csak 1 képet akarok felhasználnii oldalanként.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP