Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A leghűségesebb barát - Szrjuditnak

>> 2009. szeptember 8., kedd



Newlife Dreams_LoveloveloveBlogFreebie
galiscrap_puretendresse
Dido Design_paperflower_elements
eljdorado_design_The_nature_of_nature


Secima Adott fotó kihívására készült a kép, Szrjudit fényképéből. Nem tudom, mennyire szabályos így az oldal, hiszen nem csak az adott képet használtam fel, hanem Judit fotógalériájából választottam hozzá egy másik képet is. (Remélem, Judit, nem haragszol érte!) Egyszerűen nekem pont egy ilyen kép kellett még az elképzelésemhez.
Judit! Fogadd szeretettel az oldalt! :)

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

altalena 2009. szeptember 8. 21:57  

Ó nekem nagyon tetszik így! Tényleg ezzel a fotóval lett tökéletes:)

szrjudit 2009. szeptember 8. 23:18  

Eszter, nagyon köszönöm ezt a különleges, csodaszép oldalt neked, nagyon tetszik, és nagyn örülök, hogy rátettél még egy fotót, és ilyen különleges módon!!! Köszönöm, gyönyörűséges!!!

csuti 2009. szeptember 9. 6:09  

Fantasztikus oldal! Nagyon különleges lett!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP