Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Pancsolás

>> 2009. szeptember 12., szombat



Bel Vidotti Scraps - Go ahead and dream
Cvisions_aqua_freesample
ecset: easyelements Bubble brushes
fontok: Broadway és Arial

Mostanában szinte nem is készítettem élmény-megörökítő oldalakat, pedig alapvetően ezért kezdtem el foglalkozni a scrapbook-kal. Úgyhogy ismét nekiláttam, visszafelé haladva: az első közös családi nyaralásunkat (na jó, csak egy hosszú hétvége volt, de akkor is...) kezdtem el feldolgozni. Sabee-nál olvastam a múltkor, hogy egy újság alapján készítette az elrendezését, és ez megmozgatta az én fantáziámat is. És találtam is egy hirdetést, ami nagyon megtetszett, ez alapján készült a jobb oldali elrendezés. A másikat már én tettem hozzá. Ezt az oldalt nem akartam túlcifrázni - azt hiszem, ehhez hozzájárultak (rainbow)Kata nyaralási oldalai is -, hiszen itt maguk a képek és a történet a lényegesek, így a tőlem szokásos fotó-piszkálgatások elmaradtak. ;)
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Osli 2009. szeptember 13. 10:15  

itt is írom, hogy nagyon tetszik! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP