Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Niki és Márk - Jóandinak

>> 2009. szeptember 6., vasárnap


DDD Designer Collabs - The Nature is Nature

Nagy elmaradásban vagyok Secima Adott fotó kihívásában. Most pótolom egy kicsit a lemaradást, és végre elkészültem Jóandi képével. Remélem, tetszeni fog neki. Ebben a stílusban ez az első próbálkozásom, de annyira megtetszett a DDD készlete, hogy mindenképp ki akartam próbálni. Így sikerült.
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Judit 2009. szeptember 7. 12:00  

Próbálkozz tovább a stílussal, mert az oldalad gyönyörű!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP