Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Lilla és Máté

>> 2009. szeptember 10., csütörtök



genedes_jourdefete
Bel Vidotti Scraps ~ Beautiful
Shabby Princess ~ Happy Go Lucky
100% bonheur by Zette
Zalinka-Dallien Sweet Magnolia
font: Scriptina


A blog4scrap-en Brydka (Mystique Design) mutatkozott be, és az ehhez kapcsolódó kihívásban az ő egyik - szabadon választott - oldalát kellett liftelni. Nagy nehezen én is választottam egyet, ami nem volt könnyű, mert gyönyörű képei vannak! Az eredeti oldal a love me. Gyönyörű. Egyszerűnek tűnik, de azért vannak benne kiegészítők.
A barátnőm kislányáról és férjéről készült képet használtam fel, remélem, tetszeni fog majd neki. És természetesen az Altalena által ajánlott gyönyörű lila freebie-t. (Köszi az infót!)
Ezzel a lifteléssel már elégedett vagyok, még a végén megtanulok ezekből a kihívásokból pakolgatni...?! ;)
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Judit 2009. szeptember 10. 6:14  

Gyönyörű oldalt választottál, és nagyon szép, finom oldalt alkottál.

altalena 2009. szeptember 10. 11:47  

Csodaszép lett! Én az eddigi lifteléseiddel is elégedett voltam!:D:D Valaki elvonatkozik az eredetitől, más mint én is... szeretem ha nagyon hasonlít:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP