Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Benedek, a vasutas

>> 2009. november 26., csütörtök

Nature Calls add on by Anita Designs

[GSO - DST]

Szintén kihívásra készült ez az oldalam is, a DSC Designer Spotlight kihívásán most az Anita Designs készletéből kell dolgozni. Imádom a színeit, és mivel tegnap Julcsuskáról készült oldal, természetesen a mai oldalam főszereplője Benikém. Jó kis pasis papírok is vannak benne, így a színvilág szerintem passzol egy fiús oldalhoz. (Na jó, a virágok kicsit furcsán hatnak, de nem tudtam nekik ellenállni... :D)
Beni épp a Vasúttörténeti Park egyik mozdonyán pózol. Imád oda járni, elég sokszor töltjük ott az időnket. Szerencsére pár utcányira van tőlünk... :) Jó helyen lakunk! :)

Update: kiemelték a DST-n! :) (itt)
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Kriszta 2009. november 26. 13:15  

Ez nagyon jó kis oldal. Igazi fiúsra sikeredett. A virág, ha nem írod fel sem tűnik. A kedvencem ahogy a kommentet elhelyezted. Nagyon ötletes. A fotót is imáadom. Nagyon jó a megvilágítás.
Ja és majd elfelejtettem. Gratulálok, ahoz hogy kiemelték ezt a csodás oldalt. Megérdemled.

T 2009. november 26. 22:22  

wow Eszti!! Nagyon szép minimál oldal!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP