Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Puszi

>> 2009. november 23., hétfő


Composure pluss (add on) by TaylorMade

Megint egy gyors oldal csak úgy. Egy kedves kötelességemnek készültem eleget tenni, amikor is ráakadtam erre a képre. Úgyhogy a kötelességet elnapoltam kicsit, mert kedvem volt ezt elkészíteni. A fotó nagyon életlen volt, de pont a napokban láttam valahol egy oldalt - ha egyszer újra rábukkanok, közkinccsé teszem -, ahol szintén egy elég életlen képet dolgoztak fel. És annyira hatásos volt, hogy amikor megláttam ezt a fotót, egyből az jutott eszembe, hogy ezzel bizony érdemes kezdeni valamit. Úgyhogy még életlenítettem rajta, hogy a gyönyörű gyermeki arcok látványa helyett a fókuszt a pillanat érzelmi feszültségére irányítsam. Remélem, sikerült. :)
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

LaceE 2009. november 23. 16:03  

Tökéletes oldal. Imádom a fotót és a szív alakú maszkolást is :) Gyönyörű lett :)

eagleszem 2009. november 23. 20:21  

Nagyon édes oldal lett! Tetszenek a finom, visszafogott pasztellszínek.
És persze a fotó. :)

Kriszta 2009. november 23. 20:50  

Igen, sikerült. Nagyon jó lett. Annyira édes ez a két lurkó.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP