Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Mikulás - Csutinak

>> 2009. november 27., péntek


Jingles mini by Vinnie Pearce

Ma reggel Csutitól is megkaptam a fotót. És valami szenzációs!!!!!! Úgyhogy ahogy Julcsika elaludt, egyből neki is álltam.
Tegnap este nézelődtem, és beleszerettem Vinnie Pearce készletébe. Aztán reggel mégis lebeszéltem magam róla. De amikor megjött a fotó, tudtam, hogy csak ezzel a készlettel készülhet az oldal. Szóval mégiscsak beruháztam. De nézzétek meg a wa-t! Hát nem ehhez a fotóhoz találták ki...?!
Csuti! Fogadd szeretettel! Remélem, tetszik! (És köszönöm a kedves szavakat a levélben is! :)
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Kriszta 2009. november 27. 15:32  

Wow, ez aztán az oldal. Szuper lett. Imádom. Egyszerűen tökéletes.

csuti 2009. november 27. 18:14  

Itt is nagyon szépen köszönöm neked, szenzációs oldal lett, és ha megengeded szeretném megmutogatni a blogomban is:-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP