Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

OKC - Libre Cours by Vavie Design

>> 2009. november 23., hétfő

Már szinte nem is emlékszem arra, hogy mikor csináltam már ezeket az oldalakat és mikor írtam meg a megjegyzést. De végre közzéteszem... :)

Na, ő volt az a dizájner, aki a "lelkendezős" válaszlevelet küldte. Mindkét alkalommal, mert két részletben küldtem neki az oldalakat. A papírok színei nem álltak túl közel hozzám, de aztán csak sikerült számomra is tetsző megoldást találnom... :) A kézzel rajzolt elemekért viszont odavoltam! És itt a két oldalam:





És a készlet előnézeti képe. Az alpha-ja is nagyon édes, bár ezt aztán nem sikerült használnom...



megvásárolható itt / avaible here @ machabinedesign
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

LaceE 2009. november 23. 12:38  

Az oldalaid jobban tetszenek, mint maga a készlet. Ügyes vagy, hogy ilyen jót kihoztál belőle :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP