Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

RAK Dtimy-nek

>> 2009. november 26., csütörtök


Rucola Design Flames of Fall 

Secima Adott fotó játékán jócskán el vagyok maradva. Szégyellem is magam miatta kellőképp, hisz tudom, hogy ha egyszer az én fotómat sorsolja ki, mennyire fogom várni az alkotásokat. Szóval most gyorsan meg is próbálom majd utolérni magam...
Kezdem is Dtimy fényképevel, amit még októberben meg kellett volna csinálnom. Ahogy megláttam a fotó színeit (na, ezt itt már nem láthatjátok... :D), egyből Kovaxka Flames of Fall készletének egyik háttérpapírja ugrott be (ráadásul már ezzel a készlettel is olyan régóta akartam csinálni egy oldalt...). Viszont valamiért mostanában a fekete-fehér fotók tetszenek, így fotó átalakítva, és a színvilág a háttérpapírban megőrizve...
És ez is eléggé minimálra sikeredett - még önmagamhoz képest is. Remélem, azért tetszik nektek. És remélem, hogy Timinek is tetszeni fog. :)
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

T 2009. november 27. 8:41  

valóban dinamikus a háttér, és jó hozzá a ff fotó!! nekem tetszik!!

Rucola Designs 2009. november 27. 23:34  

Nagyon tetszik ez a fotó-papír kontraszt, amúgy is ez az egyik kedvenc papírom! Gyönyörű lett, köszi, hogy használtad a készletemet! :))

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP