Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

PIF

>> 2009. november 23., hétfő

Hozzám is elért a játék, Mörjikénél jelentkeztem rá.


Szabályok:
  1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
  2. Az első 3 ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot kap tőlem, melyet én készítek.
  3. Ők is meghirdetik a játékot a saját blogjukban, és várják a saját 3 jelentkezőjüket. :-)
  4. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
  5. Nem küldöm el az ajándékot annak, aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában /flickr -en.
Szóval én is várom a jelentkezőimet

Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Kriszta 2009. november 24. 6:05  

Hűha én vagyok az első. Meglehet mondani mit szeretnék kapni :) Mert, ha igen én szívesen elfogadni egy gyönyörű oldalt tőled :D

Baba 2009. november 25. 16:22  

Szia,én is jelentkeznék nálad,csak nem tudom,hogy mik a szabályok,(én is jelentkeztem Pif-re Beánál,csak még senki nem jelentkezett hozzám.)
Szabad egyidőben több Pifre is iratkozni?

Eszter(beszteri) 2009. november 25. 22:22  

Nem tudom, erre vonatkozóan nem rendelkezik a szabály... :) Szóval mivel amúgy sem tolonganak, én elfogadom a jelentkezést. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP