Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Brown and turquoise by Timo

>> 2009. december 13., vasárnap

Én nem tudom, hogy hogy van mindenkinek ennyi ideje, de mindenki ontja a készleteket. Most kaptam meg Timo legújabb freebie-jét, ami egyszerűen fantasztikus! Kék és barna. Tökéletes párosítás. És hozzá egy tüneményes modell: az én egyéves Julcsikám! Jól mutat az oldalon, ugye...?!



Ha tetszik a készlet, vigyétek-vigyétek, érdemes. Én ugyan nem használtam fel túl sokat belőle, de nézzétek csak, milyen szépségek vannak még benne:

 

Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Ányi 2009. december 13. 16:34  

Nagyon szép lett az oldal és köszi a leírást is :-)
Timo készlete is szuper!

Kriszta 2009. december 13. 17:57  

Nagyon tündéri ez a Julcsika. És az oldalad is gyönyörű.

Bíró Ágnes 2009. december 13. 20:43  

Szerintem gyönyörű lett! Julcsika pedig a legtökéletesebb modell ehhez az oldalhoz. :)
Nagyon tetszik a fotómanipulációd, köszi a leírást, ha lesz kicsit több időm kipróbálgatom.

Baba 2009. december 13. 21:17  

milyen édes a pici lányod :))

Flora 2009. december 15. 20:13  

egészen biztosan julcsika a legszebb unokahugom

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP