Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

New Year by Mia Design

>> 2009. december 18., péntek

Megjelent a Mia Design új készlete, ami szerintem igazán fantasztikus lett! Imádtam vele alkotni, készítettem is két képet.


Ez még mindig Benikém válogatott ruhára ugrálós képeiből van, csak kicsit átértelmezve. Itt épp 2010-be ugrik át nagy lendülettel.


Ez a fotó pedig a Városligetben készült, az első igazi hóeséses napon. A gyerkőcök annyira élvezték! Én meg annyira beleszerettem ebbe a látványba, hogy ezzel kívánok mindenkinek boldog új évet! És egy népdallal, amit szintén nagyon szeretek.

És íme, a készlet előnézeti képe:


megvásárolható itt / avaible here

És a blogjukról letölthető egy freebie is, 3 wordart. Szerintem fantasztikus, érdemes bekukkantani hozzájuk:

letöltés itt / download here @designer's blog
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

LaceE 2009. december 18. 11:09  

Szuper jó lett mindkét oldal és a készlet is tetszik :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP