Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Mai meglepetések

>> 2009. december 15., kedd

Először is a "szokásos": most Ányi kedveskedett nektek egy kis meglepetéssel Val C. új készletéből. Nézzétek csak:


letötés itt / download here @Ányi's blog

És ma nekem is két meglepetésben volt részem. Először is megint nyertem!!!!!!!!!! Ezt a csodát:



Aztán meg kaptam egy levelet. Újabb CT-tagság! Már el is felejtkeztem róla, annyira régen jelentkeztem rá! Meg is lepődtem rendesen. Sőt, úgy kellett kutakodnom a leveleim között, hogy megtaláljam, hová is jelentkeztem egyáltalán. Szerencsére csak januártól indul a dolog, mert most már nem férne bele az időmbe.
Még el sem kezdtem Timcsó karácsonyi albumát, pedig a többiek már lassan befejezik... :( Csak a két gyerek mellett annyira nehéz megoldanom, hogy egyáltalán leüljek az asztalhoz és kipakoljam a dolgokat... De talán ma este (éjszaka!)... :)

5 megjegyzés:

Osli 2009. december 15. 15:23  

Nagyon szépek! Ányi meglepije és a nyeremény is. Az újabb ct-hez sok sikert kívánok :) ugyanígy a hagyományos alkotáshoz is :)

Ányi 2009. december 15. 19:17  

Nahát, te aztán tényleg szerencsés vagy! Ez az ecsetpakk csodaszép, én is kinéztem magamnak! Gratula az újabb CT-tagsághoz, már csak arra vagyok kiváncsi, hogy kinél :-)

csuti 2009. december 16. 8:06  

Gratulálok neked! Nagyon szerencsés csajszi vagy! Olyan klassz dolgot nyertél:-)

Kriszta 2009. december 16. 18:07  

Gratulálok az újabb CT tagságodhoz, na és a nyereményedhez is.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP