Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Köszönöm

>> 2009. december 17., csütörtök


Friends forever by Sabrina's Creations and Scooty's Designs
Scrapinsider Welcome Pack

template: AdChallenge121309 by KPertiet

Janka és Sabee új kihívássorozatot indított Me, Myself and I címmel. Nagyon örültem neki, mert igazán sokat jelentenek nekem azok az oldalak, amikor kicsit önmagamba kell nézni. Most a HÁLA volt a téma.
Már régóta töröm a fejem rajta, hogy milyen oldalt készítsek, és ma megláttam a Designer Digitals oldalán az új template-kihívást. Gyakran járok oda inspirálódni, és most is egyből tudtam, hogy nekem ezzel kell oldalt készítenem.
Aztán ahogy fotót kerestem a Deviantart-on, ráakadtam a Wordle oldalára. Így végül mégiscsak magamról került be egy fotó, kiegészítve egy kis wordarttal.
Janka, Sabee! Köszönöm nektek a játékot, és hogy rávettetek, hogy magamba figyeljek kicsit! :)
A komment: Köszönöm az édesanyámnak az életet, hogy felnevelt, és hogy még mindig velem van, bármi történjék is. És köszönöm neki a húgomat is, akinél jobb testvért el sem tudnék képzelni magamnak.
Köszönöm, hogy megismerhettem a férjemet, aki olyan ember, akit szeretni, tisztelni és becsülni tudok, akivel el tudom képzelni, hogy együtt öregszünk meg, és ücsörgünk a kandallónal, gyönyörködve gyerekeinkben es unokáinkban.
Köszönöm a gyermekeimnek, hogy anya lehetek. Benedek ragaszkodását, érzékenységét. Julcsika mosolyát, amellyel beragyog mindent.
Köszönöm a munkámat, amit mindig érdeklődéssel tudtam végezni. És a kollégáimat, akiktől sokat kaptam mind emberileg, mind szakmailag.
Köszönöm, hogy megismerkedhettem a scrapbookinggal, ami által a leginkább ki tudom fejezni magam.
És végül köszönök minden rosszat is, mert ezek is hozzájárultak ahhoz, hogy most ott lehetek, ahol vagyok, és olyan lehetek, amilyen vagyok.

A cím saját kézírás, beszkennelve, a komment pedig a saját nyomtatott kézírásomból készített fonttal készült.  
Posted by Picasa

6 megjegyzés:

Bíró Ágnes 2009. december 17. 18:06  

Hű Eszter ez nagyon szép lett mind küllemre mind tartalmilag.
Saját font, az igen!!! Nagyon ügyes vagy!

Unknown 2009. december 17. 18:15  

Eszter, ez egyszerűen gyönyörű!!! A komment, az elrendezés, a színek, minden! Nagyon nagyon tetszik, és köszönöm, hogy velünk "játszol" :))

altalena 2009. december 17. 23:38  

Ó Eszti, olyan gyönyörűeket írtál... teljesen meghatódtam. Csodásan fogalmazol és olyan ügyesen foglalod oldalba. A saját kézírásos font... így tökéletes!:)

Janka 2009. december 18. 7:01  

Hű, ez nagyon klassz lett! A kommented gyönyörű, nem csak amit megköszönsz, hanem az is, ahogyan. :) Nagyon klassz a saját kézírásos cím, NB1. (szépen írsz)

Krisz 2009. december 19. 23:45  

Ez igazán szép lett. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP