Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Crazy Love by Eledhwen Designs

>> 2010. január 6., szerda





photo: .L.O.V.E. by LimpidD @deviantart

Bevallom, mostanában sokat problémáztam Eledhwen készleteivel. Valahogy nehezen tudtam összeegyeztetni azzal a stílussal, amit mostanában csinálok. Az volt a sok idő, amíg rávettem magam arra, hogy nekiálljak... Aztán most valahogy "lazábban" fogtam fel a dolgot, és hamar el is készültem mindkét oldallal - ráadásul még tetszenek is. Remélem, Agatanak is. És persze, hogy nektek is... :D

A készlet:

megvásárolható itt / avaible here @ScrapBird

Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Ányi 2010. január 6. 12:25  

Nagyon jók is lettek, nekem is mind2 nagyon teccik!

T 2010. január 6. 12:40  

Nekem is bejön!!! csak ilyen lazán továbbra is!!!!

altalena 2010. január 6. 16:07  

Nekem mindkettő nagyon tetszik... a kék oldalon olyan jók a pöttyök:)

Bíró Ágnes 2010. január 6. 22:31  

Aranyos mindkettő! :) Könnyebb is alkotni ha lazán veszed, csak így tovább! :)
A kék oldalon olyan aranyos fotót találtál. Julcsika meg alapból édes! :)))

Flora 2010. január 8. 12:12  

én lemaradtam erről a kutyapuszilós pillanatról. :-(

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP