Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Lively Descriptions canvas kit by Jopke D.

>> 2010. január 7., csütörtök

Álom CT-tagságom első oldalai. Jopke új készlete rendhagyó, gyönyörű, és nem lehet elrontani. Most nem elemeket pakolt egy csomagba. Ebben a készletben négy gyönyörű háttérpapír található, mindegyikhez hozzáadva két gyorsoldal: egy .png formátumban, egy pedig rétegezett .psd (az elemek egy rétegre vannak rápakolva). Én beleszerettem! Szóval ha szereted Jopke stílusát, és nem akarsz sokat tipródni azon, hogyan is nézne ki jól az oldalad, akkor ez a készlet neked készült. És íme, az oldalaim:




Itt a fotót én csináltam, és szerencsére annyira jó időben sikerült kattintanom, hogy zabálnivaló lett rajta kis boszikám... (Hihetetlen, hogy mire képes egy jó gép és némi szerencse... :D)

És a készlet:

megvásárolható itt / avaible here @Scrapinsider


Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Flora 2010. január 8. 12:11  

az első kép nagyon jó lett. a többi is, csak ez jobb. ezt hogy magyarázom ki.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP