Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Light of Winter by Val C. Designs

>> 2010. január 8., péntek

Val C. is új készlettel jelentkezik. Gyönyörű, mint mindig! És íme, az oldalaim:


És a szöveg, ha nem lenne olvasható: A húgom. Ő tudja, ki vagyok, és azt is, miért vagyok ilyen. Olyannak ismer, amilyennek senki más. És mégis szeret. Mindig mellettem van, történjen bármi.  ---   A húgom. Én tudom, ki ő, és azt is, miért lett ilyen. Olyannak ismerem, amilyennek senki más. És szeretem. Mindig mellette leszek, történjen bármi.


fotó: Snowdrop by ansmeer @deviantart

És egy kis tavaszváró versike Donászi Magdától. :) Imádom a telet, de a hóvirágot is. És ez a halványzöld nekem egyből ezt juttatta eszembe... :)


2 megjegyzés:

Bea 2010. január 8. 6:36  

Hú, Eszter, ennek a képnek a mondanivalója az, ami gyönyörű, megható, és irigylésre méltó! El is mentettem magamnak, és kicsit átalakítva már tudom is, hogy hogy fogom"felhasználni". :-)

Bíró Ágnes 2010. január 8. 10:50  

Irigyellek ezért a bensőséges testvéri szeretetért. Ritka! Tényleg vigyázz rá!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP