Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Magic Winter by Timo Designs

>> 2010. január 5., kedd

Timo blogján már olvashattátok, hogy ő is útjára indul dizájnerként is. Timi! Itt is nagyon-nagyon sok szerencsét kívánok neked! :) És engem is felkért CT-tagnak, amit nagy örömmel fogadtam el. És már itt is van az első készlete, gyönyörű papírokkal - féltem is, nehogy elrontsam őket... :D
Két oldalt készítettem vele, a fotók a 1point4 Stúdióban készültek decemberben:




És maga a készlet: nagyon jó elemek vannak benne, bár én nem sokat használtam belőlük, de hát nem vagyok egy pakolgatós... :)


megvásárolható itt / avaible here @ScrapInsider

7 megjegyzés:

eagleszem 2010. január 5. 16:33  

Nagyon jók lettek! Ehhez a CT-hez is nagy-nagy gratula!

Bíró Ágnes 2010. január 5. 17:28  

De helyesek vagytok a fotókon! :) Szépeket alkottál megint. :)

Ányi 2010. január 5. 18:06  

Szuper oldalakat készítettél! A 2. különösen teccik! :-)

Osli 2010. január 6. 1:20  

Nagyon szépek a te oldalaid is!

Unknown 2010. január 6. 16:52  

Wowow what a great pages, I love it!!

Névtelen,  2010. január 21. 22:43  

olvassa el az egesz blog, nagyon jo

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP