Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Spearmint Infusion by Captivated Visions

>> 2010. január 8., péntek

Januártól vendég CT-tag vagyok a Captivated Visions-nél. Jó korán kezdték is az évet egy készlettel, épp hogy hazaértünk anyukámtól, már töltöttem is le. Szerintem szenzációs a készlet, nekem legalábbis nagyon bejött. Itt vannak az oldalaim:




fotó: 1point4 Stúdió

És maga a készlet:

megvásárolható itt / avaible here

Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Red Ivy Design 2010. január 8. 10:03  

Eszter, I love your Relax page! This is exactly how my 18 months old looks like when sucking her thumb ! :)

Ányi 2010. január 8. 10:09  

Nekem ránézésre ez a készlet annyira nem gyerebe, de amit csináltál vele, azokért odavagyok! Imádom ezeket a nagyfotós oldalaidat meg a fotóstúdiós képeket, annyira jók!!!!

Bíró Ágnes 2010. január 8. 10:47  

Hú Eszti! Ontod az oldalakat. És szebbnél szebbeket. :)) Nagyon teszik a munkád. Annyira van érzéked ilyen szépen egyszerűen kifejezni amit szeretnél.

Ányi. Nekem szokott olyan is lenni, hogy első ránézésre bejövős, aztán amikor meg kibontom nem tudok vele mit kezdeni. :)

Rucola Designs 2010. január 8. 10:58  

Hajaj, de soxor van ez! :) Eszti, te megint varázsoltál, imádom az oldalaidat! :)

eagleszem 2010. január 8. 11:03  

Nagyon tetszik mind aa kettő, de a Relax viszi a pálmát! Gyönyörű!

Flora 2010. január 8. 12:08  

szerinted bal kezes lesz?

Lululu 2010. január 8. 12:17  

Szó szerint azt akartam leírni, amit Mörjike: ontod az oldalakat. És micsoda oldalakat... Nagyon ügyes vagy!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP