Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Crafty kit by Rainbow

>> 2010. január 10., vasárnap

(Rainbow) Kata is elkészült egy fantasztikus új készlettel, és megkért, hogy készítsek vele oldalt. Nagyon szeretem a munkáit, annak idején már a freebie-jeit is használtam, majd megvásároltam az első készletét, amit szintén imádtam. Szívesen dolgoztam a Scrapbook Napokra készített freebie-jével is, úgyhogy nagyon kíváncsian csomagoltam ki a készletet. Nem is csalódtam, mert megint igényes, szép és legfőképp jól használható készlet került ki a kezei alól. Ezeket az oldalakat készítettem vele.
Megint kicsit személyesre sikerültek a kommentek, de hát ezért kezdtem szkreppelni, és ehhez szeretném is tartani magam. :) Két levél a gyerkőcöknek, így az új év elején az óévről:


Julcsikának egy csajos. A komment pedig: Drága Julcsikám! 2010-et írunk, és már elmúltál egy éves. Az elmúlt egy évben sok mindent megtanultam rólad. Mert minden gyerek más és más. Bebizonyítottad, hogy azok a praktikák, amik Benedeknél beváltak, nálad nem működnek. Másként működsz. Mást szeretsz. Mást nem viselsz el.
És melletted persze Benike is sokat változott. Meg kellett tanulnia megvédeni magát, mert te egy igazi kis amazon vagy, ha valamit akarsz, nehéz eltántorítani. A nehézségek nemhogy elijesztenek, hanem csak még elszántabbá tesznek.
És sok mindent meg kellett tanulnom magamról. Mindig azt hittem, hogy végtelen türelmem van, de az elmúlt év bebizonyította, hogy sajnos nem. Sokszor voltam fáradt, hamar elfogyott a cérnám. Ma már jobban odafigyelek erre, de sajnos nem megy mindig.
És új oldalát ismertem meg apának is általad. Látom, ahogy rád néz, ahogy játszik veled. Más mint Benivel. Vele vadul játszik, férfiasan. Te pedig a törékeny pici lánya vagy!
Mindent köszönök, köszönünk Neked!
És kívánom mindnyájunknak az új évre, hogy az új tudással tudjunk élni, és odafigyelni egymásra!
Szeretlek!
Anya



És Benikémnek egy pasis. A komment: Drága Benedek! Annyi minden történt veled, körülötted a 2009-es évben! Julcsika születésével teljesen átalakult az életünk, de főleg a tiéd. Apa ráadásul sokat volt vidéken, így az idő nagy részét hármasban tölöttük. Amíg Julcsika kicsi volt, rengeteg időt tudtam veled tölteni, aztán elkezdtek jönni a fogacskái, megindult a mozgásfejlődése, és egyre többet volt ölben. Ez az időszak aztán téged is megviselt. Magadba fordultál, szótlanabb lettél. De aztán kezdtünk belerázódni ebbe az életformába is, jött a jó idő, újra jártunk játszóterezni, és neked is jobb kedved lett. Észrevettem, hogy egyre gyakrabban keresed más gyerekek társaságát, és ez megerősített abban, hogy jól tettem, hogy beírattalak óvodába.
A beszoktatás nagyon nehezen ment, túl gyors volt neked a tempó. Nem szereted a változásokat, és az óvónénik nem akarták sokáig húzni a dolgot. Így is én voltam az egyetlen szülő, aki első nap végig veled volt...
Aztán belerázódtál. És amióta ovis vagy, rengeteget fejlődtél. Sokkal önállóbb vagy, és sok szempontból sokkal vagányabb is.
Én sokszor voltam fáradt, és emiatt ingerlékenyebb, de próbálok odafigyelni rád. Újra sokat vagy ölben, úgy látom, hogy neked ez az elsődleges szeretetnyelved. Remélem, érzed, tudod, hogy nagyon fontos vagy nekünk, és hogy semmivel sem szeretünk kevésbé, mint korábban. Remélem, hogy egyszer majd te is ugyanolyan jó viszonyban leszel Julcsikával, mint én Flórával.
Minden igyekezetemmel azon vagyok, hogy sokat foglalkozzak veled, és újra elhidd, hogy nagyon-nagyon szeretlek!
Vidám perceket kívánok neked az új évben!
Anya

És a készlet:

megvásárolható itt / avaible here @Scrap It Sassy

És látogassatok el Kata honlapjára, ahol megnézhetitek, hogy milyen szép oldalakat készített a készletből Ányi, Brigi, Sabee és természetesen maga Kata is (jó érzés, hogy ilyen nevek mellett szerepelhet az enyém is! :) Köszönöm, Kata!)  És egy gyorslapot is letölthettek... :)

Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. január 10. 18:59  

Szépek és szívhezszólóak! :)

Kriszta (hozak) 2010. január 10. 22:02  

Köszi, hogy őszinte kommentedet közzétéve, beavattál minket az érzéseidbe, gondolataidba! Az első oldalt akár én is írhattam volna tavaly év elején. nálunkj sem volt ez másként.

szrjudit 2010. január 11. 0:37  

Gyönyörű gondolatok, gyönyörű oldalak!

DAnett 2010. január 11. 8:36  

Annyira szeretem az oldalaidat! És mindig belegorzongok a kommentjeidbe, egytől-egyik szívhezszólóak! Remélem - ha felnőnek a gyerköcök és már értik miről irsz - ők is ilyen meghatódottan olvassák a soraidat, mert gyönyörűek!

altalena 2010. január 11. 10:48  

Eszti, nézz be hozzám egy kis meglepetésért:)

ilgya 2010. január 11. 20:19  

Nagyon beszteris oldalak,odavagyok tőlük:)

Bíró Ágnes 2010. január 11. 20:26  

Eszti ezek a kommentek annyira szívhez szólóak. Ugye tudod, hogy ezzel, hogy leírod és ilyen gyönyörű keretbe foglalod értéket hagysz a gyerekeidnek. Tele vagy érzéssel, szeretettel, még ha kicsit néha nehéz is, nagyon jó anyukája vagy te ennek a két gyönyörű gyerkőcnek. És nagyon köszönjük, gondolom más nevében is írhatom, hogy mindezt megosztod velünk.
:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP