Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Journal your month! by Gabs Art

>> 2010. január 15., péntek

Nagyon szeretem Gabs készleteit, teljesen odáig vagyok tőlük. És az a legfantasztikusabb bennük, ahogy ő is használja őket. Emlék-megőrzésre. Ez magával ragad engem. Itt az új készlete is, amit kifejezetten a P365-re vállalkozóknak készített. :) Mivel én is belevágtam - vagy az inkább P52?! nem is tudom... -, nagyon-nagyon örültem neki. Íme, az oldalaim:



[GSO - DST]
Kis boszikánk első lépései. Ha látnátok, milyen büszke magára...! Megtesz pár lépést, és várakozóan néz az emberre, hogy na, akkor jöhet a megérdemelt dícséret. Imádom!

És az első hetünk. Imádtam csinálni ezt az oldalt, ez a template amúgy benne van a készletben. Mit mondjak, azért sok munka van abban, ha az ember az egész hetét oldalba akarja önteni. Remélem, lesz kitartásom hozzá... :)
És a kommentek:
HÉTFŐ: Beni újra elkezdte az ovit. Minden félelmem ellenére nem volt nagy hiszti, Julcsikát jobban megviselte a dolog. Este leszedtem a karácsonyfát, mert már nagyon hullatta a leveleit. Amikor mindent bepakoltam a dobozba, Julcsánk meglépett vele, és az egészet kiborította, majd magára tekerte az angyalhajat és boldogan pakolászta a csillgó díszeket...
KEDD: Alapvetően nyűgös napunk volt, de semmi extra. Mi mentünk Beniért az oviba, ahol volt hiszti is (az óvónéni szerint nem nagy, egy új anyuka szerint igen... - ő még nem ismeri Benikémet!) Hazafelé úton viszont a kisasszony ordított. Itthon aztán szerencsésen megnyugodtak a kedélyek, és a nap további része szokásosan telt.
SZERDA: Gyönyörű hóesésre ébredtünk. Annyira jó volt látni, hogy minden fehér. Aztán amikor hazaért apa, kimentünk szánkózni. A ház mögött van egy lankás rész, ahol lehetett lefelé „száguldani”. Benike hatalmasakat esett a hóban, és még Julcsánk is élvezte a suhanást! Még én is csúsztam egyet, és fantasztikus érzés volt: újra gyerek voltam a gyerekeimmel...!!!
CSÜTÖRTÖK: Ez a nap maga volt a pokol és a menny... Julcsival mentünk az oviba Beniért, aki akkora hisztit csinált, hogy már majdnem sírtam én is. Teljesen kikészültem. Itthon aztán olyan édesen bújt hozzám, érezte, hogy elvetette a sulykot. Este viszont Julcsikánk megtette az első hosszabb távot két lábon, ÖNÁLLÓAN! Ment vagy 5-6 lépést, és nagyon büszke volt magár. És mi is rá! :)
PÉNTEK: És végre egy átlagos nap, semmi extra. Ovi, alvás, majd játszás. És este egy közös őrülés: apa, Beni, Juli. A játék lényege: Percy börtönben (=a konyhában). Apa, a hős megmentő persze bárhonnan kiszabadítja, Beni rohan, Julcsi utánozza. Az egész lakás tele kacagással, mindkét gyerekről dől a víz, és én boldog vagyok, hogy ilyen gyönyörű családom van...
SZOMBAT: Eljutottam egy igazi fodrászszalonba! Évek óta hosszú hajam van, és állandóan összefogva hordtam mostanában, és most már nagyon szükségem volt a változásra! Lett is, bár Peti azt mondta, nem feltűnő, pedig legalább 25cm-t vágtak a hajamból! Aztán amikor megmostam, és behullámosodott, már ő is észrevette a különbséget (mindig egyenes hajam volt!, de a szülések, és hogy megritkították...)
VASÁRNAP: Egy nap, amikor nem csináltunk semmit. Kis séta, fiúk DunaPlazaztak. Aztán egy kis játék négyesben az ágyon (hogy ez mennyire jó tud lenni!!!). Pihengetés, és egy kis kamillás ülőfürdő Julcsikának, mert a pelusos rész rettenetesen bepirosodott. Beni éppen a pocakját mossa, boszika meg élvezi, hogy a bátyó vele foglalkozik! Csodás nap volt! Sok-sok ilyet kívánok még magunknak!

És a készlet:
avaible here

Posted by Picasa

8 megjegyzés:

Bea 2010. január 15. 7:55  

Juj, nagyon tetszik a heti oldalad! nem tudom igazán kiemelni, hogy mi, úgy általában együtt. Vagyis mégis: többek között az tetszik nagyon, hogy milyen hosszú kommentet írtál a napokhoz!

Ányi 2010. január 15. 8:15  

Jó nagy meló lesz - mint egy igazi képes napló! Jó lesz visszaolvasni, meglátod!
Mi már vagy 10 éve írunk naplót, úgyhogy tényleg tudom, milyen klassz :-)

eagleszem 2010. január 15. 9:03  

Gratulálok, az első lépésekhez, az új frizurához, és ehhez a két gyönyörű oldalhoz!

Unknown 2010. január 15. 9:41  

Mindkét oldal gyönyörű, komolyan mondom kezdek a rajongód lenni, mindig annyira szép oldalakat készítesz :) és én is gratulálok az első lépésekhez, és az új frizurához, nagyon jól áll :)

gabs 2010. január 15. 12:08  

can't read the journaling but love how your pages look like - awesome!

Rucola Designs 2010. január 15. 12:19  

Hát én teljesen odavagyok - az oldalaidért és a meséidért! Tuti, hogy lesz kitartásod hozzá! És a hajadra nagyon kíváncsi vagyok élőben! :)

T 2010. január 15. 22:06  

Eszti!! Csodás amit csinálsz, léccike ne hagyd abba, szeretném olvsni 52 héten át!!!!!!

Névtelen,  2010. január 21. 22:43  

Nagyon erdekes, koszonom

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP